Απάντηση
Στο θέμα της
κλωνοποίησης υπάρχει παγκοσμίως προβληματισμός και ηθικός και
επιστημονικός στο χώρο των επιστημόνων και οπωσδήποτε είναι
παρακινδυνευμένο να χρησιμοποιούμε επιτρεπτά την επέμβαση μας στο
«έμβρυο που δεν είναι άνθρωπος ακόμα» (αλλά μπορεί από κύτταρο, κατά τον
αναγνώστη σας), για τις «θεραπευτικές» κλωνοποιήσεις μας.
Ποιος είναι εκείνος που
θα καθορίσει πότε το «έμβρυο» θεωρείται άνθρωπος και πότε όχι;
Το να είμαστε μικροί
θεοί, ποιον Θεό έχουμε μέσα μας, ας παρατηρήσει ο αναγνώστης την
διαδρομή της ιστορικής πορείας του ανθρώπινου γένους για να αντιληφθεί
ότι πράγματι είμαστε θεοί στη δημιουργία και επαύξηση της πάσης φύσεως
κακού και καταστροφής που ήδη απειλεί και τον πλανήτη μας. Που άραγε
βλέπει την πρόοδο προς την τελειότητα;
Για μας ο άνθρωπος είναι
οντολογικά ξεπεσμένο και βαδίζει πτωτικά γεμίζοντας τον εαυτό του με
αρρώστιες και το περιβάλλον με καταστροφές.
Θα θέλαμε ακόμα να
ρωτήσουμε τον αναγνώστη σαν τι σημαίνει «σωστός τρόπος διαχείρισης» και
με τι κριτήριο συμφωνεί ότι η κλωνοπιστική παραγωγή αντλούν εγωμανή
τεράστιους κινδύνους;
Για μας η έννοια του
ορθού και τέλειου συνεπάγεται ένα ηθικό απόλυτο που θα αποτελεί και το
σημείο αναφοράς μας. Η έλλειψη ηθικού απόλυτου στις αξιολογήσεις μας τις
καθιστά άνευ οποιουδήποτε νοήματος. Ποιο αποτελεί άραγε το σημείο
αναφοράς για την πρόοδο και τελειότητα του ανθρώπου, που μάλιστα
ενυπήρχε στη φύση του κατά τον αναγνώστη σας;
Πιστεύουμε ακριβώς
ότι η παγκόσμια σύγχυση και κρίση αξιών σε όλους τους χώρους και τους
επιστήμονες, είναι αποτέλεσμα της ηθελημένης από μέρους και
υποκατάστατής της με το μέσο όρο ανθρώπινων και μάλιστα πληροφοριακά των
διαφόρων «πιστεύω» και «παραδέχομαι», που το μόνο που κατορθώνουν τελικά
είναι η διαιώνιση της κρίσης και της σύγχυσης.
Διαβάστε σχετικά θέματα:
Κλωνοποίηση: Κι αν μπει
σε εφαρμογή...
Επιστημονικοί και ηθικοί προβληματισμοί
Υπάρχουν
ηθικές αντικειμενικές αξίες;
[] |